Filip & Fredrik :)

Firade min kära mor igår. inte så mycket att fira när man blir gamal, haha , vi var på resturang och jag åt oxfile. mmm mums . blodigt. och gott sen kom jossan och hämtade mig och jag sov hos henne i Tumba.
hon har det lite jobbigt nu. så man måste ställa upp <3<3

Men idag vakna jag och drog iväg för att träffa jessi med henne bror och några fler. vi skulle på vem kan slå filip & fredrik inspelning som publik. det började kvart i 5 och man fick 2korv,2öl/vatten,1kaffe och 1 glass kupong.
det va najs. så man satt där i värmen i publiken och typ svettades . när dom körde om flera och flera ggr.
men det va kul som fan iaf. och ska kanske följa med ditt nästa vecka med. men det får man väll se.
det slutade runt 22. och sen drog jag hem, så nu har jag precis dragit hem typ och ätit ost macka och oboy. och laddar ner dagens days pogram som jag missade i morse. fan.

Ps: Fredrik är ju så jävla snygg  . . . & rolig. grr, sån kille ska man fan hitta xD

man blir ju typ kära i båda av dom, hoppas dom aldrig slutar med tv :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0