Känner mig stolt !

Catja ringde och väckte mig i torsdags. tänkte fan vissa e arbetslösa catja :P så frågar hon om jag vill jobba fredag och lördag. och jag tänkte shit va bra, behöver ju verkligen pengar.
så jag jobbade 2 dagar som köksbiträde, stående i 8a timmar, är inte normalt för mig . spaggettiben.
men jag är väldigt stolt över mig själv att ja drack i fredags hos kim som hade kräftskiva. och endå kom upp halv 8.
annars har inte helgen vart så speciell. skulle åka och fira nelly igentligen. men folk bangade och jag orkade inte åka dit själv, så vi drog till ollan i handen istället. och sen till tysken. och nu sitter jag och väntar på bussen , ska åka och fira min kära mor och sen hem till josefin.<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0