Tisdag tisdag tisdag inte ens lill lördag

drog till ungdomsmottagningen, fan grymt bra att det finns igentligen. ringde i måndags fick tid i idag. perfekt när man endå inte har något att göra på dagarna. jag går på ungdomsmottagningen på värmdö. bara för det var nära skolan förut. och gillar inte nackas. det är mycket mer hemtrevligt på värmdös.
så prata jag med nattis. (som bor i haninge). tydligen måste dom boka tid as långt innan, bara för det är samma ungdomsmottagning inom allt. (handen,vendelsö,tungelsta mfl-) knäppt. fan inte okej.det e skönt att bara ringa och få tid på en gång. ny p-piller behövs.

senare på kvällen runt kl 20 ringer stoffe mig och frågar om jag ska till stan?. hmm. ja vet inte sa jag.. han ba Sebbe säger att du ska dit blablabla .. på nån comedygrej. najs. så jag sminkade mig och drog .
jag och stoffe kom in till stan vid 21 typ, då ringer jossan och sa att man blev tvungen och boka. ofcurs skit dum sebbe. det e gratis då måste man alltid boka. så vi drog till the treat nått ställe vid rådis. skit litet, och proppat med brats.
men det va mysigt. och jag va nykter ! =) *stolt!






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0