Va på rudan sen hos madde och badade & bastade =)



(jag & Cattis på rudan) (jag,cattis,wolf & nattis hos madde)


Idag chillade vi på stranden, fast vattnet va fan ganska kallt. men man har ju blivit en riktgit badkruka. båda raggar jockarna kom förbi sen också. mysigt. och jag skulle vara nykter för annars måste jag ge jocke 50 kr varje gång jag dricker, jag höll mig till kl 21 iaf. sen fick ja pröjsa hans mat. fan ! :P sen kom bombas,adde och manne förbi madde. jag och nattis drog endå ganska tidigt. har ju blivit förskyld igen från kuggnäs. finner inge nöjje i det. så måste igentligen ta det lungt. men det är ju jätte enkelt i det här fina vädret.
Tack Madde för allt du gör. du e extremt snäll som låter oss hänga och va hos er och äter upp er mat mm... <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0