ÄR FRISK IGEN! :D



jag är frisk igen, eller jag hoppas att det inte kommer tillbax iaf :) tänkte ju lägga upp någon bild från helgen, men värken nattis eller carro, har lagt upp bilderna , ;@ .. ska börja använda min kamra nu, så det blir lite bilder :P
I går firade vi groth som fyllt 22. det var trevligt men jag fick ju släppa hem Mathe runt 24. lite för tidigt. men men kommer flera födelsedagar :) Jag knäckte iaf min första öl runt 15 så det var lungt, vart så sugen på alkohol hela veckan som jag legat inne och bara degat. var till och med hemma i fredags, jävligt ovanligt. men det va kul i lördags iaf så det årnade upp sig och jag och mathe blev samms, efter ett töntigt bråk i veckan, så det var skönt.


nu ska jag se färdigt på Walk the line. Han e ju bara för snygg!! ..




Kommentarer
Postat av: Nattazzz

Haha jag ska lägga upp bilder :P haha gör det i dag..



Om han är snygg :O

2009-07-22 @ 10:20:43
URL: http://nattazzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0