Helgen slut igen.

Fan helgerna som är det roligaste, tar slut på engång. man hinner ju knappt göra något.
ens om jag är arbetslös, så finns det ju inget spec att göra på vardagarna, förutom att sova.

i Fredags hängde vi hos tomas iaf, dom flesta av dom vanliga. det va väll roligt. men luckten va inte okej :P jag & tysken hade sönder en stol också å han slog sig *
sorry tysk :) det var lite tråkigt att alla drog hem så tidigt men men , vi kom hem runt 2 halv 3. Sen på lördagen skulle jag igentligen åkt till American car show i Norrtälje, men mina kära vänner bangade, och dom andra hade redan åkt på morgonen, så jag sket i det och va hemma med Mathe <3 och dega. Unbeliveble har inte tagit det lungt på evigheter på en helg. men det va ganska skönt endå.
Ärtis,Tommie,Dennis & lil mixen är i sunny bitch också :( kommer hem om en vecka och imorn åker Carro och niclas till gotland, jag vill fan också bara åka iväg, skulle vara as skönt. så nu kommer typ inga vara hemma
Så ska försöka passa på att träna i veckan och ska sno mickes The sims 3, har jag bestämt så jag har något att göra :)

Nu ska jag göra varm Oboy. Puss ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0