Make up utbildning



Hittade en as grym make up utbildning, den innehöll typ allting, fin make up,praktik, sår mm.
så jag lockade med emma. och vi kanske är på att ta den i januari, om ingen av oss har fått något jobb.tyvär kostar den 42 000 .. men det e fan värt det om man värkligen vill bli något inom ämnet.
gå in på sidan och kolla och hänka med 2010. http://www.mariart.se

I går gick jag runt på värmdö också med Victor och lämnade in Cvn. lite överallt. jag hoppas verkligen att jag får napp. söker typ flera jobb per dag nu, och ingenting händer, så ska försöka dra till arbetsförmedlingen och kolla om man kan få lite pengar av dom, så man kan göra något med sitt liv . . . .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0