Micheal jackson - grymt bra eller pedofil ?

Har tänkt på att alla mina kompisar typ hatar micheal jackson & tycker att han e bög/pedofil mm. inte en enda förutom Emma gillar typ honom. ja vet inte vad man ska tro, han e legend men han var nog inte helt frisk i huvudet endå, om dom snackar om att ta ut hans hjärna och kolla det. men man ska ju faktiskt inte tro på media, det är det sista och jag har endå gått media pogramet och man inser hur mycket skit och lögner det finns.

Jag fattar bara inte hur micheal jackson kan gå från en svart pojke till en vit kvinna, med mega ljus röst. han va ju grymt mycket bättre som ung en nu, nu blir dom flesta rädda för han och det kan man förstå, vissa bilder är ju sjukt läskiga på honom. Men han är endå king of pop och vissa låtar är sjukt bra faktiskt.

  • Earth song
  • You rock my world
  • abc
  • i want you back
  • thriller
  • bad
  • Remember the time
är ju bara några av dom låtarna som är bra, och som han lyckades sjukt bra med. sen det här med pedofilgrejen, det finns inga hundra bevis och dom tog ju pengarna, dom valde pengar istället för att få fast människan som taffsade på deras son, låter uppgjort faktiskt. och jag såg en dokumentär Living with micheal jackson där berättar han att hans bästa kompis är en 12 åring, som också är med och berättat att micheal är den bästa som finns mm. och att han sov på golver när han sov i sängen. nåra månader efter det anmälde han sin bästa vän eller hans föreldrar.
Skulle Micheal jackson va så puckad att göra det när dom precis vart med på en dokumentär? ? ?

Men det är ju endå ingen som vet den rätta sanningen, man får ju tycka vad man vill. Vet faktiskt inte vad jag tycker en :/


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0