Om du käkar 200 g biffen på jensens fåru en biobiljett

bara så alla vet :) .. för övrigt är jag extremt hungrig men mamma har inte handlat, så finns ju knappt spaggetti hemma.
Det e fan inte ofta jag tar divbilder, men när jag väll gör det är jag extremt utråkad :P så nu ska jag åka iväg och hämta sims spelet och hoppas på att det ska bli bättre väder så man kan sitta på stranden och dricka öl.

Fick ett sms av niclas imorse kl 8 också, han kommer hem på Fredag från Gotland :D så vi ska kröka på lördag. kommer kännas konstigt att inte prata med han under veckan, brukar endå göra det nästan varje dag. men vill inte störra deras kärlekssemester, haha :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0