Sjuk igen :/ Lungenflamation om det stavas så :/

Har fan vart sjuk nästan hela sommaren nu, hostat och förskyld och igår fick jag reda på att jag har lungenflamation och ska gå på medicin i 10 dagar, men känner mig redan bättre :) och smittas inte.
så jag ska ut till helgen, men jag får inte vara i solen, det kommer ju bli ett problem för det ska va 25 grader med sol hela helgen. men men bara hoppas på det bästa. men nu är det tredjedagen jag ligger hemma, skit tråkitgt skulle till arbetsförmedligen,träffa kia mfl. men det får bli nästa vecka. :)
Kommer vara sjukt ultra pigg nästa vecka :D helt utvilad :D kommer bli najs.




jag & niclas på hans födelsedag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0