Va hos bernad .. :)

Bernad har flyttat till studentlägenhet, igår va vi där och festade, det va trevligt. mest chill och jan fyllde år .fan ja däckade på emma kl 1 :O .. och emma haha. strulade med manne, medans dom strulade däckade hon.
såg så jävla kul ut.men han blev nog lite matt. :P
älskar dig emma, fyllo xD nu längtar jag bara till helgen. så jävla hårt. då får man pengar också :) gaaah ..






ps : jag och mathe har gjort slut, tyvär men båda kände det på sig. :( kommer sakna dig piss mycket.och jag hoppas värkligen jag inte bryter ihop på fyllan och gör bort mig, har så jävla svårt med ex , och kommer ha det jätte svårt att acceptera det här i början och att se dig med någon annan kommer kännas. men kommer iaf alltid ha känslor för dig och kommer sakna att vakna upp med dig, du e så söt när du sover eller däckar </3







Kommentarer
Postat av: Natalie

Det ska nog gå bra babe :)

2009-07-24 @ 01:26:46
URL: http://nattazzz.blogg.se/
Postat av: Anonym

killar e svin,man klarar sig bäst utan dom.......

2009-07-24 @ 21:43:36
Postat av: FF

så sant random "blank"

2009-07-28 @ 21:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0