HEMMA IGEN FRÅN PEACE AND LOVE :)

Nu e ja hemma igen, eller kom till mathe typ runt kl 1 i natt. :) det har vart kul, men det hade varit mycket roligare fall om jag var frisk, en dag spydde jag bara för jag mådde så dåligt. sen e det klart att man blir bättre när man ska åka hem, typiskt. och den där jävla värmen, jag vill bara att det ska börja snöa, e så trött på solen ^^.. Såg tyvär bara 4 band, fast volbeat jätte lite bara för jag mådde dåligt, sen såg jag dia psalma, hade hoppats på att dom skulle vara bättre faktiskt. iaf i slutet med låten luft tappade dom det, sen såg jag kalle bah och jerry williams.
 jag hade nästan roligast i bilen på hem resan, men jag tror tysken blev ganska trött på mig . Nästa år skiter vi nog i peace and love. det var för mycket folk och oplanerat, vi stod i timmar i evigheter, tält jätte tät intill. man fick inge space alls. jag sa åt flera st som jobbade där, dom visste knappt vad dom gjorde, eller vad dom skulle göra. sen hade dom också flyttat festivalområdet enu längre bort, man fick gå typ 20 minuter en halv timme. och i den värmen var det en evighet, så nästa år blir det utomlands, eller arvik. Peace and love har tappat stinget. dom skulle hållt sig till 20 000. Tyvär. en 3a av 5a .

Nu e det bara å sitta och vänta på kuggnäsfestivalen som är om 32 dar. och jag hoppas det inte är så varmt då, för det tar typ en timme att bara gå till den långgrunda sjön.
Jag gjorde min 4de tatuering också, Nocturnal på ryggen. kostade 500 bara så det var okej, Svullo gjorde en döskalle också, igentligen skit dumt nu när det e så vart , så får vi inte bada eller vara i solen.




Kommentarer
Postat av: Sofie

Peace &Love suger alltid ;)

Hultan is the shit! Synd att man är utomlands bara :/

<3

2009-06-29 @ 18:33:00
URL: http://sofrick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0