om man är sliten idag :O

klockan är typ 22 och ja har precis power napat. e så himla sliten :P hatar att dricka hb blir så seg och bakis av det. men jag hade iaf sjukt kul igår. blev full lite för snabbt bara. OVANLIGT.
hade inte ens tänkt åka till tysk, men vem orkar sitta hemma. så drog dit. drickan kom kl 23 en timme efter va vi fulla xD.. sen skulle ja dra till skogås på natten. HAHA så missade jag bussen med 2 min. o man orkade ju inte vänta en timme så sprang efter en bil och stannande den och drog värsta mygel historien. och fick sjuss. xD
men klart dom sjussar en ensam tjej kl 3 på natten på en tisdag lixom :)
sen imorse vaknade jag ovanligt tidigt. med huvudverk.  och kunde inte somna om.
men jag hade en sån jävla kul kväll iaf & mysig ;) 

nu ser jag bara fram imot. KRYSSNING IMORGON & SIAS FEST PÅ FREDAG :D


(kryssningen i mars)

Kommentarer
Postat av: Zatyriasis

fan va kul.



åker på fredag ;D



17:e

2010-12-15 @ 23:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0