Anna Anka = idol? .. hä? skulle inte tro det.

Fattar inte nu börjar alla se "Anna Anka" som idol. jag tycker dock hon är bortskämd, som igentligen inte har några pengar alls. bara lever på sin man. och gör ingenting annat än tränar och skämer bort henne själv :/
Fattar inte vad folk ser i henne. hon har till och med nanny till sina barn , fast hon är hemma fru.
hon har säkert vart en normal och bra tjej men förendrats till något som iaf inte jag gillar.

dom andra 2 i Svenska hollywoodfruar. Maria & Agnes - Nicole är iaf okej visst den ena är också extremt bortskämd men tar iaf hand om sina egna barn och den andra har eget företag och inte ens en man.
dom ser jag upp till. man ser ju inte upp till någon 35 bortskämt fru med för mycket bootox. lixom :/

Men älskar fan det där pogramet. se hur folk ser och tänker om saker. som vi inte ens har. helt sjukt igentligen :P


(anna anka 35 år? ,min mamma ser yngre ut)

 

Tv 3. kl 21.00 2st avsnitt kvar av 4ra

 

 



Kommentarer
Postat av: Caroline

Usch för Anna Anka

2009-10-01 @ 01:43:52
URL: http://www.metrobloggen.se/cherrylee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0