Börjat inse att ..


jag gillar att hålla på med mina naglar. xD så kanske ska börja med nån ny hobby. nu iaf när jag är arbetslös.
så den 25 när jag får pengar, ska jag åka och köpa nya nagelack. för alla mina andra har torkat ut. tyvär. å sen ska ja köpa piercingar och andra smycken. idag gjorde jag blått i toppen och guld glitter på. som man kanske inte ser så tydligt. för jag fick använda webcam, för min kamra e borta just nu. tyvär har jag inte så långa naglar just nu eller lös . men det kommer :) PUSS



 

 


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Som sagt, vill du fixa dom så är det bara säga till =)



kram Mimmi

2009-09-21 @ 23:27:41
Postat av: FF

Yes får göra det när jag har pengaR ;D

2009-09-22 @ 00:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0